MENU
Skip menuPoniżej znajdują się pliki z tabelą, która powinna znajdować się na pierwszej stronie sprawozdania. Sprawozdania prosimy wysyłać w formacie pdf i nie może ono przekraczać 5MB. Termin oddania wszystkich sprawozdań to 5 pełnych dni roboczych licząc od dnia następującego po laboratorich (np. jeżeli zajęcia odbyły się w poniedziałek to termin upływa w kolejny poniedziałek o godz. 23:59). Oddanie sprawozdania po terminie będzie skutkowało obniżeniem oceny.
Sprawozdania
W przypadku wysyłania sprawozdań drogą elektroniczną (na adres labopt@if.pw.edu.pl lub bezpośrednio do osoby prowadzącej) prosimy, aby tytuł maila składał się z: "nazwa przedmiotu_numer ćwiczenia_nazwisko prowadzącego/prowadzącej", np.:
PFot_lab1_Kowalski
FotCyfr_lab2_Malinowski
TO3D_lab3_Malinowski
PO_lab4_Nowak
KOMO_lab5_Kowalski
LIO_lab6_Nowak
MOWM_lab7_Malinowski
CLF_lab8_Kowalski
Natomiast nazwa wysyłanego pliku: "nazwa przedmiotu_numer ćwiczenia_nazwiska osób wykonujących ćwiczenie" np.:
PFot_lab1_Kowalska_Malinowski
W tabeli w polu "przedmiot" proszę wpisać skrót odpowiedniej nazwy: Podstawy Fotografii - PFot Fotografia Cyfrowa - FotCyfr Techniki Obrazowania 3D - TO3D Podstawy Optyki - PO Komputerowe Metody Optyki - KOMO Laboratorium Informatyki Optycznej - LIO Metody Optyczne w Medycynie - MOWM Centralne Laboratorium Fizyki - CLF
Dziękujemy!
Pliki do pobrania
Tabelka w formacie docx, doc, odt.
Przykładowo wypełniona tabelka.